For meg vert ulikheitene mellom Søby, Erstad, Krumsvik og Baltersen sine definisjonar på digital kompetanse ganske akademiske. Dei er alle opptekne av haldningar og kva ein treng i det moderne digitale samfunnet, men eg ser jo at dei vektlegg IKT som verktøy litt ulikt og at det vert feil om ein berre fokuserar på ferdigheiter i staden for å få danning og haldningar som ein treng i samfunnet. Her er mi korte oppsummering av kva dei fire herrane står for:
Søby - pyramide opp til haldningar
Erstad - ferdigheiter, kunnskap og haldning for mestring i det lærande samfunnet
Krumsvik - sjølbevisstheit og digital kompetanse, danning
Baltzersen - pyramide opp til digital danning
I tillegg burde ein ta med Karlsen og Wølner som fokuserar meir på verktydelen enn dei fire som var tema for oppgåva.
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar